måndag 28 oktober 2013

Mår piss!

Fyyy faan vad jag mår nu!
Uppsvälld mage, ont i magen, mår illa, dålig smak i munnen typ som mögel och damm (??) huvudvärk, tryck över bröstet, svider i näsan och bara gråter! 
Känner mig ensammast i världen och att ingen förstår hur jag mår och varför... Men så är det självklart inte, men det känns så. Och jag vet inte varför!
Skulle helst av allt bara vilja sitta ute i skogen helt själv och bara vara!
Det är nästan i det här läget tankarna kommer om det är värt det? Att gå igenom allt detta helvete? 
Har kompisar som alltid sagt:"-vänta du bara tills du själv har barn" och "du vet inte vad som väntar dig"
Tänk om det stämmer?? Jag kanske inte alls är lämpad till att vara mamma? Och Nej, jag vet inte vad som väntar mig!? Har ingen aning faktiskt! Men den risken är jag ju tydligen villig att ta! OM det nu blir någon utdelning överhuvudtaget på det här lotteriet som kallas "att skaffa barn"! 

Vill inte må så här.....

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar